dinsdag 18 maart 2014

luang prabang it isz!

Weg uit het loasse/ loasaanse(of hoe je het ook zegt) lloret en opweg naar liang prabang. Deze reis zou 6 uur duren, en ik zat deze keer in een grote bus. prima reis, duurde helaas ietsjes langer dan verwacht.. 2,5 uur langer. terwijl de mensen die een "vip" bus hadden er 3 uur over deden, hun chauffeur had de snelle route genomen. Mijne had de toeristische route genomen die extra lang duurde, mooie uitzichts punten had en veel bochten in de bergen. 

Eenmaal aangekomen in een gezellig hostel ging ik met een groepje eten bij een restaurantje chiang mai. hier hebben ze de beste noodles en khao soi.  en ja echt, HEEERLIJk was het. ik blijf me verbazen dat het eten hiet zo goedkoop is, 1euro!! en je krijgt er gratis groente en water bij! (ja papa het was water uit een fles en niet uit de kraan)
hierna door gegaan naar de enigste hippe bar in luang prabang. maar niet zomaar een bar. ik liep binnen en zei alleen maar waaaaauuuw. (ja de hele avond, nee grapje maar wel toen ik binnen kwam en rond liep) again had ik weer geen telefoon mee voor fotos, maar deze volgen zeker nog! alles hier sluit om 11 uur en het enigste wat je dan nog kunt doen is bowlen tot laat in de nacht. leuuuuuuuk........
dus ja dat doet iedereen dan maar, ik dus ook.

next day, watervallen bekijkuhhh!!!
fotos zeggen denk ik wel genoeg. ik ben het meest trots op de foto waar ik van een boom spring het water in. het was erg hoog. dat is ook wel aan mijn kop te zien, die staat zo van "neee ik wil dit eigenlijk niet" terwijl mijn lichaam is van "i believe i can fly!!"
dan volgen nu de jaloers makende fototjes. 








1 opmerking: